Kairo 5.7

Kan man inte få sova en endaste natt utan att drömma mardrömmar? Snart blir jag väl tokig på riktigt.
Idag är tentans sista dag och jag känner mig stressad men börjar närma mig den där punkten när man inte orkar bry sig så mycket längre. Min pojkvän åkte till AUC tidigt och lägenheten känns minst sagt tom efter helgen. Men för att se allt på den ljusa sidan, och det bör man ju, så har han bara lektioner söndag-måndag och är sen ledig en hel vecka! Vi har dock fortfarande inte bestämt vad vi ska göra, men det lutar åt att ta tåget ner till Aswan och stanna där ett par dagar. Kolla in turistattraktionerna i trakten och åka felucca. Men det som får oss att tveka är värmen, det ska tydligen vara betydligt mycket varmare där än i Kairo och guidboken rekommenderar att man åker dit på vintern. Så här ser det i alla fall ut i Aswan;





Visst blir man sugen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0