Kairo 5.8

Idag har jag inte gjort många knop. Gick upp sent, eftersom jag inte kunde somna igår kväll, har pluggat lite och städat lite. Är missnöjd med tentan som jag lämnade in igår, men glad att det är över. Jag är liksom inte mig själv under press. Jag blir lättretlig och oharmonisk. Lite av en bitch faktiskt. Men nu är tentan som tur var över och jag är mig själv igen, till glädje inte minst för min stackars pojkvän. På tal om honom är han från och med idag ledig en hel vecka. Det tänkte vi fira med galleri- och restaurangbesök. Det ska blir så härligt att slippa väckarklockan imorgon bitti och ha en hel dag att spendera hur vi vill. Efter att vi upptäckte att det just nu är 40 grader varmt i Aswan har vi skippat den tanken, annars misstänker jag att vi bara skulle ligga på hotellrummet och flåsa hela vistelsen. Så nu står det mellan Alexandria och Dahab. Jag återkommer med vårt beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0