Magsjuk

Jag är inte vidare glad idag. Har vaknat flera gånger i timmen hela natten på grund av outhärdliga magsmärtor. Min pojkvän var tvungen att springa till apoteket i morse och köpa diverse magmedicin. Håll tummarna att de hjälper för jag kan ärligt talat säga att jag aldrig haft så här ont i magen förrut.

Jag reagerar så konstigt när saker är jobbiga eller när jag har riktigt ont. T ex i natt när jag hade så ont var det enda jag kunde tänka på att jag skulle fråga pappa, när han kommer hit till Kairo, om han vill vila först eller ta en titt på staden först. Samma tanke hela tiden. Skumt va? Jag är ett big fan av att överanalysera saker och hitta olika möjliga orsaker till beteenden och tankar, men det här var för konstigt även för mig.

Nu ska jag försöka äta frukost. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0