Uppdatering

Åh, tack alla för de fina kommentarerna! Ni är så gulliga. Jag får nästan lite dåligt samvete för att jag gnäller när ni har det regnigt och dant. Det kan inte vara särskilt kul.

Uppdatering; fortfarande lite feber, men mindre än igår kväll. Kramper i magen och inget stannar i kroppen. Suck. Min pojkvän är en ängel och jag är så lyckligt lottad som har honom. Han handlar, ringer läkare, tvingar i mig vätska o s v. En riktig klippa. Mycket sjuk och mycket kär är vad jag är (rimmade inte det förresten? Folk brukar skratta åt mig för jag kan verkligen inte rimma, inte medvetet i alla fall. Känns lite som samma sak som att jag har svårt att säga ord med o och u i samma ord fast inte tillsammans, t ex bomull och hommus. Nej, nu måste jag skärpa mig, det här blev ju alldelses för utelämnande).

För er som inte sett den kan jag berätta att Katt på hett plåttak är en riktigt bra film som fortfarande känns modern. Bra story, underbar dialog och duktiga skådespelarinsatser gör den till en film jag varmt kan rekommendera. Se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0