Kairo 2.8

Just nu känner jag mig väldigt mammig och pappig och inte alls 24 år gammal. Jag typ kollapsade i mataffären och var tvungen att ringa dit min pojkvän för att kunna komma hem. Jag har nog aldrig blivit så glad av att se någon komma som när han kom till affären (jag firade det med att gråta av lättnad). Och jag är väldigt bra på att tycka synd om mig själv, vilket inte är en speciellt bra egenskap om man ska vara någons sällskap. Så vad gör jag just nu? Svettas som en gris, gråter som ett barn och har ett imponerande magknip.

Det finns tyvärr inte så mycket att blogga om när man varit inte en hel dag med kramper i magen. Vad jag kan berätta är att Ramadan har börjat. Hittils har jag bara märkt det på två sätt. Del för att det smälls smällare och fyrverkerier, dels för att det är helt folktomt på gatorna så fort solen gått ner. Alla är hemma och försöker ta igen en hel dags fastande genom att äta, äta, äta. Dessutom är det flera affärer som är stänga tidigare än vanligt. Oj, det var visst tre sätt. Jag ber om ursäkt för att jag är något osammanhängande och virrig, jag skyller allt på att jag är sjuk. Annars är jag extremt fokuserad som ni vet, ha ha ha.

Innan jag kollapsade hann jag ta lite bilder i alla fall. Har ni märkt förresten att det är mycket mer bilder nu i bloggen än det var i början? Förr tänkte jag att bloggen skulle se mer seriös ut utan en massa bilder men på senare tid har jag kommit fram till att jag tycker att den blir mer intressant och lättläst med mer bilder. Vad tycker ni? Några åsikter?


Bilder från vårt trapphus

Kommentarer
Postat av: tove

jag gillar bilder :)

2008-09-01 @ 21:46:27
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: elin ädel

Bilder! bilder! bilder!!! då ser vi ju hur du har det :)

2008-09-01 @ 23:17:12
Postat av: kajsa

älskade anna!!! stackars!! krya pussssss

2008-09-02 @ 09:47:21
Postat av: kajsa igen

bilder uppskattas förresten!

2008-09-02 @ 09:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0