Utmanad av Tove

Jag har inte haft tid att kolla andra bloggar, som Toves t ex, därför hade jag helt missat att hon hade utmanat mig. Men bättre sent än aldrig, eller hur?

Här kommer frågorna;

Fem saker i min frys:  hemmagjord pesto (kan ni tänka er? gjorde den idag och den blev faktiskt helt ok), små burkar marmelad (min pojkvän tycker marmelad är godare i små burkar som på hotell), lime, vatten och en ensam ratad burk cola.

Fem saker i min väska: Gammal skruttig plånbok, läppcyl, mobil, guidbok och toapapper (en lyxartikel som inte tillhandaghålls på alla toaletter i Egypten.

Fem saker i min garderob: Påsar med tvätt (självklart redan sorterad så man slipper göra det när man ska tvätta), klänningar (7 st), skjortor/blusar (4 st), jacka och tröjor (3 st).

Fem saker i min bil: Har ingen bil, men taxibilarna här i Kairo har alltid ett paket servetter, en taxameter från stenåldern som inte fungerar, konstiga luddiga sätöverdrag, dåligt med växel och en chaufför som kör som en galning.

Fem personer jag utmanar: Tror faktiskt jag inte utmanar någon, försöker gå min egen väg, ha ha. Fast egenltigen handlar det nog mer om att jag inte vet vem jag skulle utmana...

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh du antog min utmaning! Jag trdde inte det! ;) Puss

2008-09-26 @ 22:14:02
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0