Vingklippt

Så känner jag mig utan Internet hemma. Ingen kontakt med omvärlden. Stressade blogginlägg, korta mejl till min familj, för att inte tala om facebook som knappt går att gå in på. Suck. Suck, suck suck. Kalla mig Internetberoende eller vad ni vill, men just nu känns Internet som min enda livlina och kontakt med det som är viktigast, d v s min familj och mina vänner. Frustrationen och vanmakten visar toppnoteringar. Känns som jag inte klarar en dag till ensam i lägenheten med ac:n som enda sällskap.


Kommentarer
Postat av: Lindsay

Anna hjärtat, va glad för att internet inte fungerar. Då kan du ju koncentrera dig på att plugga istället!=) Jag skulle ha pluggat idag men så fort datorn gick på så blev jag fast framför facebook och youtube. Har fan inte gjort ngt vettigt idag!:p

Imorgon ska jag träffa Tovelito och Sienna.Saknar dig! puss puss baby

2008-09-22 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0