Resturang vs. sjukhus

Min pojkvän är fortfarande inte frisk men han orkade iväg till AUC i alla fall. Där väntade vi i över två timmar för att betala en deposition. Kul va? Jag börjar bli så himla rastlös av att bara vara hemma, samtidigt som jag är trött och oroar mig över att vara smittad. Dessutom är jag stressad över plugget. Har inte pluggat ordentligt sen vi kom hit. Kursens huvudbok har jag inte heller. Visst är jag positiv idag?

Om vi orkar ska vi försöka gå ut och äta i kväll i alla fall. Alltid något.

Åh, förlåt för ovanstående. Var nog väldigt trött. Nu har vi båda sovit i två timmar. Sovit bort hela eftermiddagen kan man säga om man är pessimist. Sovit oss mindre sjuka hoppas jag. Nu ska jag väcka min pojkvän och se om vi ska åka till en resturang eller sjukhus. Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0