Allt är tillåtet

Jag har ju varit så uppe i flytten att bloggandet helt har kommit i skymundan. Jag kom på att jag till exempel inte har berättat vad jag gjorde i lördags kväll. Då träffades ett femtontal släktningar inklusive mig själv hemma hos mamma. Vi åt och drack och hade det allmänt trevligt. På de här middagarna får man prata hur högt man vi, hur mycket man vill och om vad man vill. Man får avbryta varandra, prata i mun på varandra, prata om varandra. Det mesta (om inte allt) är tillåtet. Det gillar jag.

Kommentarer
Postat av: Magnus Bagger-Sjöbäck

Jo, det var roligt att träffa så många släktingar på en gång. Min fru Karin och även Josefina brukar alltid klaga på att jag talar för högt och för mycket. I lördags kunde man höra från vilken sida av släkten jag har fått det ifrån...

Ha det så bra och lycka till med lägenhetsköpet.

Vi ses...

Magnus B-S.

2009-04-07 @ 16:20:47
Postat av: Anna

He he, jag det är sant, det är nog ett släktdrag!

2009-04-11 @ 08:41:41
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0