Det är helt frivilligt

Men herregud. Är ni allvarliga, ni eller snarare du eller Anjelica (konstig stavning förresten) eller vad du nu vill kallas som kommenterar? Är detta något typ av practical joke? Jag menar, ingen vuxen människa håller ju på så här. Handlar det om en förkärlek för provokationer, en otrolig nyfikenhet eller bara ren och skär avsky? Och är det meningen att jag ska svara eller inte? Men eftersom detta är min blogg (tack gode gud) så gör jag som jag vill och väljer att svara.

Så, för det första så har jag absolut en rumpa. Ta på dig glasögonen om du inte ser det.

För det andra, om det gick att få tag på flyttkartonger vid Odenplan efter klockan nio på kvällen så hade jag självklart köpt det. Sen är det även så att böcker inte lämpar sig för flyttkartonger, det blir helt enkelt för tungt. Tråkigt att du är så bitter för att jag fick bra betalt för min lägenhet.

Och för det tredje, du behöver inte läsa bloggen om du inte vill.

Kommentarer
Postat av: Ikka

Babydollen! va kul att du ska flytta ihop med din käreste <3 längesen jag såg ditt vackra tryne! bry dig inte om vad sånna där patetiska tjejer säjer,det e endast avundsjuka som ligger bakom! VAD ANNARS??? ingen vanlig,lycklig människa skriver så där! kram på dig!!!

2009-04-03 @ 23:04:02
Postat av: Anna

åh, tack Ikka! gulle dig!

2009-04-04 @ 17:13:56
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: Tove

precis. för du är världens bästa, smartaste, konstälskande, godhjärtade och bootylicious Anna. smack that bootey! ;) jag tror bestämt att människan är avis på dig och ditt liv.

spara ip. alltid bra att ha om allt eskalerar. puss

2009-04-04 @ 21:42:31
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0