Det bästa med Mörby är utsikten del 2



Skulle ha tagit en after work med S-L, men det blev inte av. Det tycks ligga en förbannelse över detta. När det inte är hon som måste ställa in så är det jag. Tror vi har försökt att ses i över två månader nu. Skrattretande faktiskt. Hoppas det blir av nästa vecka istället.

Kajsa blev inte utskriven idag heller men har åtminstone fått en diagnos, njurbäckeninflamation. Förhoppningsvis får hon komma hem imorgon men det vill till att läkaren tycker att det har vänt, att hon är på bättringsvägen. Hon hade i alla fall ätit en hel måltid idag och det är ju alltid ett gott tecken. Hoppas, hoppas, hoppas. Jag är ledig imorgon så jag hoppas hon blir utskirven då så jag kan hjälpa henne hem.

Förövrigt. Köpte vindruvor. De hade möglat. Jag är fruktansvärt besviken.

Kommentarer
Postat av: christina bondeson

Hoppas att K får komma hem imorgon! Hälsa henne och hennes mor från mig! Kram

2009-04-27 @ 20:50:19
Postat av: christina bondeson

Hoppas att K får komma hem imorgon! Hälsa henne och hennes mor från mig! Kram

2009-04-27 @ 20:50:54
Postat av: christina bondeson

Hoppas att K får komma hem imorgon! Hälsa henne och hennes mor från mig! Kram

2009-04-27 @ 20:51:42
Postat av: Britta

Krama K från mig o önska henne god bättring. Det är ingen höjdare att ligga på sjukhus o håller tummarna för att hon ska vara så bra i morgon att hon får komma hem. Tur i oturen att hon har en storasyster som tar väl hand om henne!

2009-04-27 @ 21:13:02
Postat av: christina bondeson

Man kan inte vara tydlig nog tydligen!

2009-04-27 @ 21:26:58
Postat av: Anna

Va gulliga ni är. Jag ska framföra alla snälla ord. kram!

2009-04-28 @ 22:52:00
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0