Det går ganska bra



Köparen får tillträde redan på tisdag, så innan dess måste jag hunnit packa ihop allt, flytta och flyttstäda. Stressigt värre. Men det måste gå. Därför ser min lägenhet ut som ett bombnedslag just nu. Förhoppningsvis går flyttlasset på söndag till A:s lägenhet i Mörby, men vissa frågetecken kvarstår så vi får se.

Förrutom att packa ihop lägenheten så har jag hängt med C. Vi satt i solen i Kungsträdgården och myste, våren är helt klart på väg. Det blev en massa lägenhetsprat eftersom både hon och jag är i flyttartagen.

Men sedan fem-tiden har jag alltså varit hemma och mer eller mindre effektivt försökt trycka ner en lägenhet i Konsum-kassar. Hur det går? Jo tack, det går ganska bra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Hej babe! Glid förbi Nisse på Levis och fråga om du kan få några Leviskartonger. Dessa är guld att flytta med!!! puss

2009-04-02 @ 21:40:42
Postat av: Tove

åå bra förslag Lindsay! Vi kör en vetekissen snart igen så jag kan va med! =) Kanske efter påsk någon dag? puss

2009-04-03 @ 00:01:56
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Anjelica

Har du inte råd med lite flyttkartonger efter alla pengar du har tjänat på försäljningen?

BAGLADY!

2009-04-03 @ 12:03:40
Postat av: Tove

förresten "Anjelica". Anna kanske sparar de pengarna till ngt roligare än flyttkartonger OCH så ÄR böcker smidigare att packa i kassar så det så. Men det är ju inte så lätt för någon som förmodligen aldrig ens har hållt i en bok att veta iofs. Men nu vet du, din stackare.

gå ut i vårsolen och bli lycklig!

2009-04-04 @ 21:45:46
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Tove

ps: baglady säljer förövrigt väldigt vackra smycken. :Ds

2009-04-04 @ 21:46:23
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0