En inte helt vanlig onsdag

Inga nya bud så i eftermiddag ska jag till mäklaren och skriva kontrakt. Det här känns ju helt overkligt. Dessutom måste jag flytta ut ganska omgående. Nu tankar, ny stress. Men just nu känns det mest bara roligt med all förändring, särskilt eftersom den ska leda till att jag och min pojkvän snart bor ihop. Gud vad jag har längtat efter detta. Man är ju nästan som ett skiljsmässobarn igen, man packar väskan och bor än här än där. Det ska bli otroligt skönt att slippa.

Jag har precis kommit hem från en underbar frukost med L och T på Vetekatten. Varför äter vi inte frukostbuffé ihop varje dag?

Nu ska jag byta om till arbetskläder, sedan bär det av ner på stan igen för jobb i 1 1/2 timme innan kontraktet ska skrivas klockan tre. Sen får vi se om I har lite tid med mig, hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0