Han behöver uppenbart semester

Nu ger jag upp med den här satans Adobe-filen och åker hem till pappa. Vi ska rensa hans vind. Det blir pappa-häng för andra gången idag för efter en blixtvisit på jobbet åkte jag till pappas jobb och snackade lite och drack varm choklad. Men nu står som sagt rensning av hans vind på schemat.

Sa jag förresten att jag stötte på en ytterst otrevlig gubbe på Hemköp förresten? Det gjorde jag. Vid kassorna kunde jag inte bestämma mig vilken kö jag skulle välja. Ingen stod bakom mig så jag ställde mig lite mitt emellan köerna. Plötsligt kommer det ett par och kvinnan frågar mig vilket kö jag står i. Jag bestämmer mig på en gång (för även jag inser att man inte kan stå i två köer om det står folk bakom) och säger vilken kö jag står i samt flyttar mig mer åt det hållet. Men ändå så lackar hennes surpuppa till man och säger "Man kan fan inte stå i två köer!" och knuffar till mig när han går förbi. Snacka om någon som behöver semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0