Kanske håller jag bara på att bli gammal

Igår kväll på väg hem hamnade jag förresten i en rejäl dispyt med två yngre tjejer. När den ena hade lagt siin femte stora loska på tunnelbanegolvet så blev jag rejält irriterad och sa till. Hon hävdade att det var som att spotta på marken, men jag är inte beredd att hålla med och fick medhåll av en annan tjej i tunnelbanevagnen. Vad tycker ni? Ät det ok att sitta och spotta upprepade gången i tunnelbanevagnen?

Nu ska jag iväg och jobba på båten med pappa och syster. Sedan ska jag jobba och på kvällen blir det 50-årsfest.


Kommentarer
Postat av: Tove

woohoo way to go Anna! Bra att någon vågar säga till. Och nej, det är INTE som att spotta på marken. Inte ens i närheten. Usch.

Vad hände sen då? TELL TELL

2009-04-27 @ 22:47:05
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Klara

ja bra gjort! men sjukt att ens behöva hamna i dispyt för att man säger till nån som loskar fem gånger på tunnelbanan hehe

2009-04-28 @ 17:48:28
Postat av: Anna

Ja, det kändes lite absurt. Tjejen började upprepa frasen "vad ska du göra åt det?" om och om igen. Skrattretande, för jag skulle inte göra något annat än att säga vad jag tyckte. På väg ut markerade hon genom att spotta en sjätte gång. Ha ha.

2009-04-28 @ 22:48:00
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: Tove

åå vilken liten löjlig tjej. Usch. Man kanske borde komma och spotta i hennes rum? Golv som golv liksom, hon tycker ju inte att de är äckligt iaf. ;)

2009-04-29 @ 00:20:18
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0