Mer sådant

Nu har jag alltså i princip sålt min lägenhet. Kan ni fatta?! Inte jag. Det känns konstigt men samtidigt bra. Längtar efter att bo med min pojkvän. Köparen var väldigt trevlig också så då kändes det extra bra. Min lilla lägenhet har ju trots allt varit min borg. Min trygghet. Men inte så mycket längre. Förlåt att jag tjatar så mycket om detta, men det är liksom det enda som får plats i min hjärna just nu.

Var som sagt och jobbade i en och en halv timme innan det var dags att skriva kontrakt hos mäklaren. Kände att det var riktigt roligt att jobba där efter en veckas upphåll då jag bara jobbat på mitt gamla jobb (och hetsat över visningar o s v). Gillar verkligen de tjejer jag jobbar med och det känns skönt att börja komma in i rutinerna. Efter jobbet passade jag på att prova ut lite mer arbetskläder. Det blev en blå och en svart klänning. Älskar redan båda (på tal om kläder; Tove, jag visar bild på shortsen imorgon).

Efter kontraktskrivningen mötte jag upp I. Vi strosade runt lite på stan och åkte sedan hem till mamma för en härlig snyltmiddag och en massa vin. Jag kände att det var en sådan dag, en sådan dag man dricker rödvin en onsdag alltså. Vi hade härligt och pratade av oss alla tre lite. Mer sådant.

Nu ska jag ringa min pojkvän och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Tove

åå rödvin drömmer om smaken

2009-04-02 @ 23:58:26
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Anna

ja, rödvin är inte helt fel...

2009-04-04 @ 17:11:35
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0