Sweet 16



Igår morse på väg till jobbet (jobbade i Souk) gick jag förbi H&M på Drottninggatan (jag tänker inte ens försöka att förklara vilken, eftersom de finns ca 10 H&M-butiken inom en sträcka av ca 40 meter på den gatan) och blev påmind om Matthew Williamsons kollektion för H&M som släpps idag. Ska bli spännande att se, men jag ska erkänna att jag blivit lite besviken på designersamarbetena de senaste åren. Men skinnjackan på bilden skulle jag gärna prova. Fast jag har på känn att jag inte passar i skinnjacka.

Igår träffade jag två I också. En av dem lunchade jag med, det var mycket trevligt trots att jag fick magknip sen av att jag slängt i mig maten, Den andra I fyllde 16 år så efter jobbet skyndade jag mig till ett kalas i rosa, härligt.

Nåväl nog ordbajsat för denna gång. Om ett par timmar ska jag till jobbet (Biblioteksgatan idag) och ikväll bär det av för en blixtvisit i Uppsala. Hoppas ni får en bra dag, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Tove

Ja hans kollektion är slutsåld på hm. iaf det jag ville ha. Klänningen är helt fantastisk. Men dyr...crap. puss

2009-04-24 @ 21:13:04
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0