Så är det

Nu när jag har haft så mycket att stå i har jag helt försummat Toves blogg. När jag nu satt och uppdaterade mig på hennes liv så såg jag att jag blivit utmanad. Utmaningen består i att visa innehållet i sin väska. Här kommer den ocensurerade verkligheten.



I min kamelskinnsväska från Kairo har jag kalender (rosa detta år), plånbok från Mango, gammal mobil från Samsung, nya fina stickade vantar från mamma, Ipod (present från min pojkvän, fast han har snott hörlurarna så den är obrukbar sedan några månader tillbaka), näsdukar (alltid bra att ha, eller hur Tove?), två nyckelknippor med tillhörande rosa band, Lipsyl, Handkräm (present från L), necessär, solglasögon och rosetthårspänne. Och just det, en liten påse med två svarta knappar, oklart var de härstammar ifrån.


Kommentarer
Postat av: Tove

hahah sötnos! Jo näsdukar är en lifesaver ibland..typ iaf :P

Ska förresten kolla upp angående frukosten, jag har rätt mkt just nu men I'll try! PUSS

2009-04-29 @ 00:16:29
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

tråååååååååååkigt

2009-04-29 @ 08:00:49
Postat av: Tove

roooooooooooligt! feganonym

2009-04-29 @ 11:22:39
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0