Vicky Cristina Bracelona



Har ni sett Woody Allens senaste film Vicky Cristina Barcelona? Jag och min pojkvän hyrde den igår kväll. Det fortfarande inte riktigt vad jag tycker. Jag älskar ju Woody Allens filmer så jag har alltid väldigt höga förväntningar. Penelope Cruz var såklart strålande i rollen som den psykotiska och svartsjuka ex-hustrun, men alla skådespelarna glänste inte som hon. Att ge rollen som Cristina till Scarlett  Johanson känns väldigt självklart, men jag tycker ändå att det är synd att hon alltid spelar samma roller. Filmen var såklart mer än sevärd, men om det blir en modern klassiker som flera andra av Woody Allens filmen återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Tove

jag gillar den jättemycket :)

2009-04-04 @ 21:39:36
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0