Det blir av

Det blir en inflyttningsfest i alla fall! Det såg ut ett tag som det skulle bli omöjligt att hitta en helg då jag inte jobbade, men det har löst sig (som det förvånansvärt ofta gör, så varför oroar jag mig så mycket?). Om tre veckor smäller det men peppen finns redan.

Idag var som sagt första dagen på jobbet efter semestern och... det kändes väl både bra och tråkigt. Som det brukar kännas med andra ord. Snart är man väl inne i vardagen igen och kommer inte reflektera över att man går till jobbet iställer för att fika i Köpenhamn. Pladder. Men efter jobbet gick vi hem till min pojkväns mamma och åt en fantastisk middag (årets första svenska kräftor åts till förrätt). Sen gick vi vidare hem till C, drack vin och pratade. Det handlade mycket om gamla pinsamma och roliga stilperioder i livet. Det är inte varje dag man kan luta sig tillbaka och höra fyra 27-åriga killar prata mode, modemissar och stilförebilder. Ytterst intressant. Allt är nu lagrat i mitt huvud.

Men nu är jag hemma och det är hög tid att sova för imorgon är det jobb som gäller igen. God natt älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0