Men visst är den fin?



Jag kunde tydligen inte skärpa mig heller. Jag "råkade" tjata med mig min pojkvän till Nakkna/Carin Wester-utförsäljningen idag och kom därifrån med denna svarta klänning från Carin Wester. Jag var väldigt sugen på en Nakkna-klänning också men den hade en fläck och jag borde ju inte shoppa mer på ett tag. Så jag tog tillslut förnuftet tillfånga och nöjde mig med en klänning. Det är jag lite stolt över. Men det tål att skrivas; jag ska inte shoppa på ett bra tag framöver.

Men visst är den fin?


The Wrestler.

Ikväll har jag umgåtts med min syster, mamma och pojkvän. Vi hyrde The Wrestler och drack Manhattans (som jag än en gång insåg att jag inte är så förtjust i). Och vad ska man säga om filmen? Den var väl bra antar jag. Skådespeleriet var stundtals så bra att det kändes dokumentärt. Men var det en film för mig? Nä, jag klarar liksom inte av så mycket våld och blod. Det var helt enkelt en bra film, men ni MÅSTE inte se den. Inte om ni är som mig i alla fall.

Imorgon är det jobb, jobb, jobb som gäller och efter det middag hos min pojkväns mamma. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: tove

vi funderade faktiskt på att hyra den igår, men det blev ingen istället. tjejerna vaknade och hade sig så det blev så sent..menn imorgon blir det bio och middag, bara vi! ^^ Fira att vi varit gifta i 4 år. :)

Snart kommmer vi jobba nära varandra!

2009-08-22 @ 23:37:40
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: tove

oh! just det, klänningen är drop dead snygg

2009-08-22 @ 23:38:21
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0