Tors, fre, lör, sön

Dött på bloggfronten, jag vet. Jag trodde jag skulle hinna skriva något innan jobbet idag, men det gick inge vidare som ni kanske märkte. Nu kommer en kort uppdatering som blåster på såren.

I torsdags kväll mötte jag upp Kajsa på Odenplan, vi uträttade lite ärenden och tog en sväng förbi Blåbär för lite middagsmat. Efter mat och lite musik gick vi till S:t Eriksplan för att möta upp en massa av min pojkväns kompisar för en after work (det är ok fast man inte har jobbat eller hur?). Både Grappa och Peppar var fullt så vi hamnade på Caliente på Odengatan istället. Otroligt trevlig kväll med lite sommarkänsla till råga på allt.

I fredags förmiddag tog jag och I en kort (men mysig) vänta på stan som för min del resulterade i ett nagellack (som jag redan älskar). Nagellack är underskattat. Fredag kväll bjöd på kräftskiva hemma hos B med trevligt sällskap, goda kräftor och framförallt lilla M som vinner ens hjärta på bråkdelen av en sekund.


Lördagens kräftskiva.

Lördag betydde jobb igen, det var ju löningslördag och allt. Efter en lång dag på jobbet var det sedan perfekt att kunna sätta sig vid mammas köksbord och få mat och sällskap serverat. Jag och min pojkvän hade tänkt träffa lite folk sedan, men vi orkade bara inte. Så det blev lite soffsittande i några timmar och sedan direkt i säng.

Och idag har jag jobbat. Och inte mycket mer. Nu går vi och hyr film, vad gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0