Snart semester

Va kul att jag har fått lite boktips! Boken Nora tipsade om har jag redan läst (om jag inte minns fel fick jag den av en annan boktipsare, nämligen Christina). Men kom gärna med fler tips.

Nu är jag i alla fall på bättre humör än imorse (jag gillar inte att bli antastad på väg till jobbet). Idag har det varit full rulle på jobbet, mycket folk, omhängning av rean och en leverans att packa upp. Så dagen bara försvann. Efter jobbet åkte jag till Babylon vid Medborgarplatsen för att anluta till min pojkvän och hans kompis E som satt där och drack öl. Vi hade jättetevligt, men nu är det skönt att vara hemma för jag är fasligt trött.

Nu är det bara tre dagar kvar på jobbet innan semester (part 2). Blir ni chockade om jag säger att jag längtar? Nä, tänkte väl det. Först kommer jag ha en ledig helg i Stockholm och sedan bär det av till Köpenhamn i några dagar. Så om ni har några Köpenhamns-tips så får ni gärna komma med de med. Jag och min pojkvän har ju hittat några egna favoritställen, men det är alltid kul att testa nya ställen. Så hit me.

Kommentarer
Postat av: kajan

glöm inte att komma förbi och hämta danska småpengar!

pussipåsk

2009-08-12 @ 09:03:33
Postat av: kajsa

glöm inte att komma förbi och hämta danska småpengar!

pussipåsk

2009-08-12 @ 09:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0