Välkommen till min offentliga dagbok

Fick en  fråga om vad detta är för typ av blogg. Det var en bra fråga för egentligen vet jag inte det själv. I vissa perioder är det en modeblogg, ibland är det bara filmtips som gäller och alltsom oftast är det mest pladder. Jag skriver om det som faller mig in och har uppenbart olika perioder då olika saker hamnar här på bloggen.

Sammanfattningsvis skulle man kunna kalla det offentlig dagbok, med betoning på offentlig för här skriver jag kanske inte mina mest utelämnande tankar och känslor. Men jag tror ändå (eller hoppas i alla fall, en hel del missförstånd har ju inträffat minst sagt) att man får en någolunda bra bild av mig som person.

Jag passar på att hälsa alla gamla och nya läsare välkomna till min offentliga dagbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0