2009, summeringen

Jag vill ju inte vara sämre än någon annan bloggare och ska därför försöka mig på en summering av det gångna året. Ett ganska turbulent men väldigt bra år... detta gjorde jag;



...åkte till Österlen efter nyår och myste framför brasan med pojkvän och pappa...



... fick smaka på framtiden på Konsum...


 

... och fick arga kommentarer då jag uppmuntrade folk att gå på en fredlig demonstration...



... hade knytkalas med mina vänner...



... blev hembjuden till Klara och Benjamin i Uppsala...



... hittade en riktig favoritkjol...



... gick nuts med Kajsa...



... sålde min lägenhet...



... såg C spela på Riche...



... flyttade till Mörby...



... köpte en lägenhet...




... såg en livs levande uggla i centrala Upplsala...



... firade midsommar till sjöss...




... fick världens finaste ring i fyraårspresent av min pojkvän...



... spelade volleyboll på Bornholm...



... strosade runt i Sassnitz...



... fick drömväskan i 25-årspresent av min kille...



... njöt av Köpenhamn...



... sparade inte på krutet en vanlig dag...



... fick på mitt första bröllop...



... belv kär i min walk in closet...



... skrev anställningskontrakt...



... köpte en löjligt dyr lampa som jag älskar...



... åkte till norra Mallorca...



... och gick där på mitt andra bröllop....



... försökte förvandla mig själv till en pojke...



... men årets bästa köp återställde ordningen...



... jag var lite händig och målade garderoben i hallen...



... från fönstret på nya jobbet såg jag den första snön falla, men den låg inte ens kvar en minut...



... och så blev det ett antal kvällar på Epok...



... jag färgade håret mörkare än vanligt och började tänja på gränserna, någon månad senare började jag lägga ut bilder på mig själv i bloggen...



... det avverkades ett antal minipromenader på Djurgården...



... och jag fastnade totalt i Foresyte Sagan...



... och blev bjuden på fina svampar av rädisor på Super Mario-kväll hos O och I...



... och kunde såklart inte motstå en ljus jacka med pälskrage...



... firade mammas 60-årsdag på Sjögräs...



.... överraskades när jag helt plötsligt var på mitt tredje bröllop...



... och så kom julen och jag och min pojkvän köpte lite pynt...



... Klara och jag vann fair and square i TP mot O och Benjamin...



... jag närvarade vid min första julfest med jobbet...



... och tog några stapplande steg på skridskorna som inte har blivit använda på över tio år...



... sprang igenom Skansens julmarkand...

2009 var ett riktigt toppenår. Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0