Bästa julklapparna någonsin!

När jag var liten var listan över julklappar jag fått lika viktig som önskelistan. Och det är väl inte mycket som har förändrats sedan dess. Så här kommer den kompletta (och långa!) listan över årets julklappar:

5 tandborsthuvuden till min eltandborste


PENGAR


PENGAR

Vinterträdgården -Christine Fakenland


Citron -Lotte Möller, en bok om citronen i Europas historia, konst, läkekonst, trädgårdar, formgivning och matlagning samt 40 citronrecept.


En välsignelse -Toni Morrison

Skulpturernas stad -Anders Engman, strövtåg bland Stockholms äldre och nya skulpturkonst.

Giacomos tid -Mario Rigoni Stern

PENGAR

Kjol från Noir et Blanc

Sasjenka -Simon Montefiore

Biljett till Hairspray

Årskort, Moderna museets vänner

Shower gel från Body Shop

Badskum från Body Shop

Body butter från Body Shop

Spa, övernattning och trerättersmiddag

Trisslott

Penninglott

Ansiktsbehandling och massage på Sturebadet Haga


Choklad från Robert E´s choklad


Fick jag med allt? Tror det. TUSEN TACK FÖR ALLA UNDERBARA JULKLAPPAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0