Dagens schema

Igår blev det lammgryta hos mamma för att fira att Kajsa kommit hem från London (visserligen bara över jul och inte för gott, men bara det är värt en liten tillställning). Sen bar det av till Söder, närmare bestämt Högkvarteret, för drinkar med födelsedagsbarnet C. Mycket trevligt. Nu känner jag mig lite mör. Kanske inte den bästa dagen att vara trött, för idag blir det julfest med jobbet, dagen kommer alltså bli ganska lång. Bowling och julbord på Klas på hörnet står på schemat. Men fan! Jag har ju glömt kameran hemma! Järnspikar. För visst är det lag på att stå med kameran i högsta hugg när kollegerna blivit alltför berusade? Mobilkameran får helt enkelt duga.

Men innan de eventuellt pinsamma situationerna på julfesten så ska det hinnas med att luncha med Kajsa!

Men nr två. Men varför ska allt roligt inträffa på samma dag? Igår krockade middag för Kajsa med middag för C och idag krockar julfest med invigning av den nya Fornarinabutiken samt tillhörande efterfest.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hur kunde du glömma kameran??? Jag hade gärna sett bilderna:-) Kommer kanske förbi på efterfesten om cheferna lämnar någotsånär tidigt o om ni går ut vill säga....

2009-12-17 @ 09:00:57
Postat av: Anna

Hakade du på? Hörde att det blev Storstad sen...

kram

2009-12-18 @ 08:51:32
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0