En bild i timmen, del 3.


20.20 Maten (krämig squashlasage, japp vi testar nya grejer) slank ner fort.


21.47 Efterrätten kändes härligt 80-tal. Gott var det.


22.51 Det gamla TP:t togs fram och en knivig kamp mellan tjejerna på ena sidan och killarna på den andra påbörjades.


23.17  Shishan gick varm för att framkalla den autentiska Kairo-känslan.


00.37 Jag tar "roliga" bilder på mig själv och ropar ut svaret på en av motståndarlagets frågor. Pinsamt. Note to self; jag ska inte "gissa" på något som känns otänkbart, det kan vara det rätta svaret.


01.44 Klara och jag går mot en promenadseger. Nä, det var inte riktigt sant, det var extremt jämt mellan lagen. Men i slutändan var vi strået vassare. Jag känner segerns sötma.


02.48 Gästerna har gått. Tar en sväng till köket och inser att vi producerat en avsevärd mängd disk. Tackar gudarna för diskmaskinen.


02.59 Nytvättade lakan. Vill inget hellre än att sova efter en lyckad kväll. Men först ska dessa bilder laddas upp på bloggen såklart. Godnatt.

 


Kommentarer
Postat av: Klara

Lyckad är i sanning ordet! tack tack tack! Och att du lyckades skoja fram rätt svar är bara hilarious!! (åtminstone såhär i efterhand med segern i hamn hehe)

Hoppas du är frisk också! Jag tror att det var den ljuvliga squashgratängen som gjorde mig frisk i ett nafs!

2009-12-13 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0