En bild i timmen, del 1.


09.32 Masar mig äntligen ur sängen och tittar ut genom vardagsrumsfönstret. Är på uruselt humör eftersom jag återigen har feber. Inte ens att slippa vakna till bäckmörker hjälper.


10.15 Äter frukost och läser om förslagen om utbyggnad av Konserthuset. Känner tillförsikt, detta blir bra. Och förhoppningsvis klart redan 2010. För visst är det trist med alla storslagna projekt som man måste vänta sex år på att få se realiserade?


11.58 Går och lägger mig igen, känner mig helt däckad.


12.10 Betraktar stolplanschen från sängen. Inköpt på vår Köpenhamnssemester i somras. Gillar den skarpt.


13.50 Ska betala maten till ikväll då hela Prisextra plötsligt blir mörkt. Strömavbrott gissar jag.


13.55 Nej, det var ett Luciatåg! Nog för att jag visste att Prisextra är en bra affär, men nu visar det sig att Prisextra rockar! 


13.56 Stämningsfullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0