En ljus framtid



Idag kom min namnsdagspresent till min pojkvän, en bok om hur man väljer, hanterar och tillagar kött. Det låter kanske som världens taskigaste present från en flickvän, men han ville faktiskt ha den. Så för första gången i mitt liv beställde jag en bok på nätet. Tillfredställande upplevelse faktiskt. Rekommenderas starkt. Varning dock till er shoppingsugna som jag, man köper säkert lätt mer än man hade tänkt (men jag vill framhålla att jag faktiskt inte gjorde det).

En annan ny egendom i min pojkväns samling är ett par skridskor som han spontanköpte. Inte mig emot, jag har varit sugen på en åktur i Vasaparken ända sedan de spolade. Smått egoistiskt pushade jag för inköpet och ser nu fram mot att dratta på ända tusen gånger och sedan värma sig med en kopp varm choklad på Ritorno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0