I andras ögon



Gick för att hyra film. Fastnade för I andras ögon av älsklingen Agnès Jaoui. Undrade om jag inte hade den hemma men kom fram till att det måste vara Se mig som jag hade köpt eftersom min pojkvän hävdade att han inte sett I andras ögon. Började se filmen. Efter ett par sekunder kommer han på att han visst sett filmen. Vi tittar vidare. Det är hack i skrivan och vi kan inte se hela filmen. Blir lite galen. Skrattar lite hysteriskt i soffan medan min pojkvän kollar bland dvd:erna för att leta fram Se mig. Men jag hade inte Se mig, jag hade I andras ögon. Så vi byter hyrfilmen mot köpfilmen och ser klart. Slutet gott, allting gott.

Kommentarer
Postat av: B

Ännu en dvd jag vill låna av er. Agnès J är också en av mina favoriter o dialogen i hennes filmer helt underbar. Önskar bara att min franska var lite bättre än vad den är eftersom inte allt kan översättas o översättningarna inte heller alltid är superbra.

Kram

2009-12-15 @ 11:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0