Kläningar och konsert

Sorry för frånvaron från bloggen igår. När jag väl kom hem var klockan så mycket att jag stupade i säng. Men jag kan ju berätta lite om gårdagen idag istället. Som jag nämnde så stod stod shoppingdate med Kajsa på schemat direkt efter jobbet. Och trots enorm tidspress så lyckades jag med konststycket att köpa två nyårsklänningar... Hur tänkte jag där egentligen? Eftersom jag inte är konferencier på typ Oscarsgalan så är det inte aktuellt med klädbyte på nyårsafton. Ja, ja, jag hittar nog ett tillfälle för den andra klänningen och skyller fadäsen på det vansinniga i att förbjuda mig själv att shoppa på en hel månad. Jag menar, det var ju dömt att ge ett visst bakslag. Kompensation tror jag det kallas. Fina är de i alla fall, klänningarna.



Efter hysterisk klänningsshopping sa jag hejdå till Kajsa och åt en blixtmiddag med min pojkvän på Drottninggatan innan vi åkte vidare till Berwaldhallen för att hinna med en fika med K och AM innan julkonserten började. Tyvärr glömde jag kameran, mobilen var död och jobbmobilen saknar kamera så jag har inte en enda bild. Men jag kan berätta att konserten var väldigt stämningsfull och var en härlig mix av körsånf, soloframträdande och recitation av Stina Ekblad. Mycket lyckat.

Efter konserten gick ett stort gäng hem till B där vi drack glögg och åt diverse julgodis, mycket trevligt. Men det blev rätt sent så därför hörde ni inte av mig igår (jag vet, extremt lam ursäkt, förlåt).

Imorgon är det julafton!

Kommentarer
Postat av: Tove

"jobbmobilen saknar kamera". vad är DET för mobil egentligen? :P

2009-12-26 @ 23:28:55
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0