Mest bilder

Det blev Skansens julmarknad! Kul! Kul men kallt, väldigt kallt. I alla fall om man valt shorts, tunna strumpbyxor och ofodrade stövlar. Då är det kallt. Vi började i stadskvarteren och tittade i de olika verkstäderna, men ganska omgående sa mina stelfrusna tår att det var dags för en fika. Sen en språngmarsch igenom resten av julmarknaden innan vi gav upp, det var för kallt helt enkelt. Men kul var det (jag vet, jag upprepar mig).








Sen tog vi 47:an, en utmärkt buss för övrigt, till Vurma för lunch. Mätta, belåtna och lite varmare gick vi till Västermalmsgallerian (jag skulle reklamera en klänning) innan det bar av vidare till familjen R för det årliga julpysslet och chili con carne. Hur trevligt som helst, en tradition värd att bevara.









Det var det.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Ååh jag har haft noll julstämning hittills men nu infann den sig. <3

2009-12-23 @ 10:44:31
URL: http://douglasfirs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0