Snart jullov

Ska ni vara lediga något i jul? Jag har tagit ledigt i mellandagarna och kommer därför vara ledig ELVA dagar i sträck! Det ni. Det var flera, flera år sedan jag var ledig över jul- och nyårshelgen, det har ju till och med hänt att jag har jobbat på självaste julafton. Men i år är det andra bullar minsann. Elva dagar hörrni... inte illa va?

Jag och min pojkvän funderade på att åka till Skåne i ett par dagar mellan jul och nyår, men alla biljetter var så löjligt dyra. Så det blir Stockholm för hela slanten istället. Jag planerar ett riktigt jullov späckat med diverse mellanstadieaktiviteter som att plaska i någon simbassäng, bowla, fika, åka skridskor och gå på bio. Vi får väl se hur mycket av det som blir av, jag har ju en förkärlek för att sova på soffan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0