Tell me

Gillade ni "en bild i timmen"-konceptet? Var nu ärliga, berätta vad ni tycker. Tyvärr blev jag ju sjuk annars så hade nog min dag varit mer händelserik och bilderna som ett resultat av detta intressantare. Men, men. Och jag vill liksom att ni ska lita på mitt ord, därför skjöt jag inte upp det till en annan roligare dag trots att jag sov större delen av dagen. Om ni gillade konceptet kan vi köra det igen, och då lovar jag att göra saker och ta bilder som skulle kunna intressera er mer.

Funderar på att väcka min pojkvän. Vågar jag det? Hans väckarklocka har ringt två gånger och jag vill ha sällskap... Om det är någon vintersport på tv så kanske han kan tänka sig att förflytta sig från sängern till soffan. Kanske. Håller ni tummarna? Jag håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag skulle vaga att vacka honom men att dra ut sladden fran datorn forst. Enligt rykten ar han beroende av ett visst datorspel.

2009-12-13 @ 16:22:36
Postat av: Tove

Jag gillade ditt en bild i timmen grejs. :)

Fina bilder by the way. puss o kram

2009-12-13 @ 17:38:32
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: fia

Gärna repris på en bild i timmen.

2009-12-13 @ 17:42:03
Postat av: Sanna

Ja! flera bilder i timmen:-)

2009-12-14 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0