Whatever works





Det blev Whatever works, Woody Allens nya film. Som ni vet är jag ju ett stort Allen-fan och jag blev mycket nöjd att se att han är tillbaka där han började, jag var t ex inte så förtjust i Cassandras Dream. Men med Whatever Works är han på rätt spår igen, härligt. I en scen blev jag förövrigt så rädd och hoppade till att jag på något vänster lyckades med konststycket att kasta ut en rejäl mängd Vitamin-dryck (fokusvarianten för att orka se hela filmen...) över min pojkväns huvud, arm samt väggen. Han skrattade och jag skrattade och grät i en konstig kombination. Jaja, lite kuriosa bara. 

Men nu ska jag dricka en variant på era förslag på huskur och sen stupa i säng, jag är dödstrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0