+46 Fashion Sale

Har ni lite tid och pengar så rekommenderar jag verkligen ett besök på +46 Fashion Sale. Jag, mamma, syster och pojkvän var som sagt där imorse. Och alla hittade vi något. Mamma köpte en svart  klänning/tunika från Rodebjer (som jag ska tjata mig till att få låna). Min pojkvän köpte en blå skjorta och min syster en hel drös med kläder. Jag kom därifrån med en tunn kofta från Diana Orving och en underbar sidenklänning från Nakkna. Men nu är det definitivt shoppingförbud. På riktigt denna gång.


Kön in till utförsäljningen.

Efter en timme bland köpstinna i ett garage vid Stureplan tog vi bussen hem till Odenplan och dukade upp en överdådig frukost (trots att pappa alltid förespråkat en frugal frukost). Där satt vi sen alla fyra och mumsade och hade trevligt till dess att jag var tvungen att åka och jobba.


K:fem i Vällingby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0