De som vibrerar



Denna man (Claes Elfsberg) behövde idag rakhyvlar. Men inte vilka rakhyvlar som helst utan "de som heter något mer, de som vibrerar". Som tur var visste kassörskan på Hemköp precis vad han ville ha, en tjej med huvudet på skaft (är inte det ett väldigt konstigt uttryck förresten? Jag har mitt huvud som en avslutning på nacken och att ha det på skaft låter inte alls så kul. Ja ja.

Jag funderar på om detta ska bli en kändisspotting-blogg, vad tror ni om det?

Jag älskar kändisar, eller att se dem i alla fall. Jag vet att jag är töntig, men jag samlar på dem (kändisarna alltså). Något var jag ju tvungen att samla på när frimärkssamlingen inte var intressant längre. Och så vill man ju vara lite mer orginell. Jag menar, vem har inte samlat på frimärken som barn? På tal om det, hade allt man samlade på som barn med märken att göra? Jag samlade nämligen på frimärken, bokmärken, klistermärken (och en kort period på blåmärken).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0