Desperat men sjuk





 

Jag började dagen med att åka ut till min mammas jobb (Stockholms universitet) för att skriva ut cv o s v för att kunna intensifiera jobbsökandet. Sen gick jag och lämnade ansökningar på ett fåtal butiker runt Odenplan. Men sen var jag helt slut. Så nu ligger jag, sjuk och eländig, i sängen och kommer antagligen göra så resten av dagen. Jag som verkligen behövde utnyttja denna dag till max, jag behöver ett jobb desperat och det kommer inte bara dimpa ner framför mina fötter. Attans. Tur att jag har bloggen där jag kan gnälla av mig ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Babe, kanske kan fixa jobb åt dig på Oasis. Intresserad?=P

puss

2009-02-05 @ 19:04:34
Postat av: Anna

JA JÄTTEINTRESSERAD!

2009-02-05 @ 19:25:54
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0