Glad, glad, glad

Vet ni vad? Jag ska på arbetsintervju imorgon! Jag är så himla, himla glad. Det spelar faktiskt inte jättestor roll om jag får jobbet eller inte, det känns bara så skönt att någon tycker att jag är intressant nog. Åh vad jag är glad. Glad, glad, glad.

Men nervös som jag är så var jag nära att spoliera mina chanser. Jag lyckades nämligen boka in en intervju utan att förstå vilken tjänst det gällde, vilken arbetsgivare det handlade om eller vad han som ringde mig hette. Tur att det finns smarta moderna sökmotorer såsom Google, Eniro och Hitta. Så nu vet jag vem jag talade med, vilket företag det gäller samt vilken tjänst det är fråga om. Jag tackar min lyckliga stjärna för dagens teknik.

Kommentarer
Postat av: Lindsay

=)

2009-02-22 @ 21:18:21
Postat av: Tovee

åhh do tell!

2009-02-22 @ 21:53:31
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: kojs

:)))))

2009-02-22 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0