Le Bar Rouge +Julia




På Le Bar Rouge firade jag och min pojkvän att vi varit tillsammans i tre och ett halvt år (egentligen inträffade detta för ett par månader sedan, men först nu fick vi tillfälle att fira). Så min pojkvän bjöd mig på en mycket god middag i härlig miljö (ja, jag lever redan av min pojkvän, ha ha). Efter avslutad middag åkte vi vidare till Bara vi på Skånegatan där min syssling Julia hade en spelning. Vi missade tyvärr början, men det vi hörde var otroligt bra. Och vilket mod att ställa sig framför en massa människor och göra något så personligt som att sjunga och spela sina egna låtar. Jag är så imponerad.



Måste jag säga att detta var ytterligare en perfekt kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0