Söndag

Pappa skulle köpa matta. Det prutades, skrattades och ojades. Ganska underhållande faktiskt och pappa fick ett riktigt bra pris. Dessutom passade mattan perfekt i hans vardagsrum. Så började dagen. Sen fika med B på ett ställe på Gästrikegatan (kommer inte ihåg vad det hette, men det ligger snett mittemot Vurma). Kanske hette det Magnolia? Hur som helst, trevligt ställe och alltid kul att träffa B. Hon fyller snart 25 år, vilket fick mig att börja fundera på hur jag ska fira min födelsedag iår. Ska man slå på stort med fest eller bara låtsas som ingenting? Jag känner mig lite kluven. Fest är ju alltid kul, men jag fyller ju år mitt i sommaren så det brukar innebära att de flesta är bortresta. Svårt.





Sen bar det iväg ner på stan för att träffa några denimtjejer och äta middag. Kul såklart, men vi alla var nog rätt trötta. Nu ligger jag och min pojkvän i sängen och tittar på Sopranos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0