Det gick i stöpet

Mina storstilade Alla hjärtans dag-planer gick i stöpet. Ingen promenad och lunch på Sandhamn eller Waxholm. Jag måste nämligen jobba tre timmar mitt på dagen ute i Vällingby. Kul va? Nej. Jag är så arg, så arg. Och trött på situationen. Känner mig plötsligt mycket oharmonisk och irriterad. Jag och pojkvännen får väl äta snabbmakaroner och ketchup i min lilla etta istället. Skämt och sido så känns det väldigt trist att inte kunna hitta på något. Och nu är det alldeles för sent för att boka ett bord vid middagstid istället. Jag har god lust att svära.

Nu har jag i alla fall avverkat mitt viktiga möte. Jag var så nervös, men det gick nog ganska bra trots allt. Det flöt på åtminstone. Och även om det kanske inte leder till något, så är jag en erfarenhet rikare. Jag klarade av situationen. Och jag hittade tillslut kläder som kändes okey. Slutet gott, allting gott.

 

Kommentarer
Postat av: Tove

vilka spiror ;)

2009-02-18 @ 18:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0