Lagomland

Okey, back to ytligt (inte för att jag någonsin skrivit något vidare djupt, men hur som helst). Jag har kommit på hur jag vill ha mitt hår, och det är en ganska stor upptäckt, eftersom jag har velat fram och tillbaka väldigt länge nu. Jag har trivts bra som blond, men har varit det så länge nu. Och sedan såg jag B:s härliga bruna hårfärg och bestämde mig direkt, jag ska vara brunhårig. Så jag sa det till min syster (vars åsikter jag värderar högt i dessa sammanhang) som kontrade med att hon tycker jag passar mycket bättre i ljust hår. Hon menade att mitt ansikte försvinner lite när jag har mörkt (senast jag hade ordentligt mörkt var på gymnasiet). Pappa höll med. Men min pojkvän tyckte jag skulle testa på att vara brunett. Alla dessa olika åsikter har gjort mig alldeles förvirrad. Detta har resulterat i att jag nu ser ut att ständigt ha på mig en mössa, jag har en gigantisk utväxt. Detta ogillar jag mest av allt. Men idag tror jag att jag äntligen vet vilken hårfärg jag vill ha.

 

Jag vill ha Lena Endrès hårfärg, helt perfekt här i lagomland. Vad tycker ni? Kajsa? Tove?

Sen har jag ett annat hårdilemma idag. Jag har en regel, jag får tvätta håret max varannan dag. Denna regel kolliderar ibland med önskan att ha nytvättat hår när man ska göra något särskilt. Detta hände idag. Egentligen var det tvättdag idag, men eftersom jag ska göra speciella saker imorgon och på lördag, så passade det inte bra att tvätta håret idag. Så istället sitter jag här med otvättat hår. Om man ska vara fin får man lida pin säger de, och det stämmer verkligen idag.

Oj så mycket man kan skriva om hår en vanlig onsdag.

Kommentarer
Postat av: kojs

skitsnyggt

2009-02-18 @ 18:01:57
Postat av: tove

håller med kajsa! :) skadar aldrig att testa ;)

2009-02-18 @ 18:53:46
Postat av: Anonym

det kommer att bli jättesnyggt!!!

2009-02-18 @ 19:20:15
Postat av: Anonym

din pojkvän vill väl ha dig i brunt hår för att du ska se smartare ut, men det verkar vara kört för dig med tankte på hur du skriver här på sidan.

2009-02-19 @ 08:54:10
Postat av: Anonym

Läs någon annan sida då!

2009-02-19 @ 09:38:49
Postat av: Anna

Ja, det kanske är kört. Tusan.

2009-02-19 @ 09:59:24
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: Tove

vad är det för bitterftta/kk som kommenterat? Uppenbart att de inte känner dig det ser jag. morr

LÅT MIN ANNA VARA ASSFACE!

2009-02-19 @ 22:27:27
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Pojkvännen

Till dig som säger att det är kört för min flickvän:



din mamma

2009-02-19 @ 22:54:38
Postat av: Tove

jääääj jag säger bara: go go pojkvännen! :op



"din mamma", that's a good one ;) hahaahahaahaha

2009-02-20 @ 09:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0