Mais oui!

Okey jag ska väl berätta om arbetsintervjun. Vandrandes i snöslasket på väg till intervjun kände jag mig inte alls särskilt nervös. Eller jo, jag var nervös men inte mer än vad som är bra. Jag kom fram till kontoret fem minuter innan avtalad tid och fick sätta mig ner och läsa en tidning medan jag väntade. Då belv jag nervös. Nervösare än någonsin. Jag satt där och bläddrade i tidningen, hjärtat började bulta och tidningen prassla av mina skakiga händer. Fruktansvärt.

Själva intervjun kändes inte så bra, framförallt för att han ställde svåra, känsliga frågor. Ofta släpper nervositeten när man börjar prata, men så kändes det inte under denna intervju. Vi fick liksom aldrig någon riktig kontakt. Jag var hypernervös från början till slutet och jag känner mig fortfarande inte som mig själv.

Om jag fick jobbet? Mais oui! Biensûr. Antagligen mest på grund av vitsord från L för själva intervjun kändes som sagt inte så bra.

Men jag antar att ni undrar vad det var för jobb? Jo, som butikssäljare i någon av butikerna Oasis, Kookai, Warehouse eller Jane Norman. Var, när och hur vet jag inte ännu. Helst vill jag jobba med L som precis blivit antälld av samma företag, men det lät inte som det var så troligt. Synd, för det var det som lockade allra mest med jobbet.

Jag tror jag är glad, men mest av allt är jag chockad. Många frågetecken återstår. Jag uppdaterar er så fort jag vet mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!

2009-02-23 @ 16:21:42
Postat av: Anna

Tusen tack!

2009-02-23 @ 16:31:39
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stort grattis gumman! Hoppas verkligen att vi får jobba tillsammans. Vi är ju ett grymt team! Visst är Henrik lite småläskig...=)

puss och kram

2009-02-23 @ 19:05:47
Postat av: Tovee

ååå grattis gumman! och kul att jobba tillsammans med L, eller ja, i samma företag! Hmm, man kanske skulle ta och söka för att försöka få ihop the dreamteam igen? ;)

Puss

2009-02-23 @ 23:21:44
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Kristine

ahhh!! Anna jag e sa slad for din skull!! GOOD YOU! o jag hade inte hort de senaste fran L heller! Vilken rolig overraskning och jag haller med tove, det vore ju en drom! Massa kramar!

2009-02-23 @ 23:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0