Lite fakta

Tove tyckte jag skulle göra denna lista, så då gör jag det. Man är väl inte den som är den. Tvärtom.

Fyra tv program jag brukar se:
Oj, tittar inte så mycket på tv längre. Men jag gillar Sopranos, Scrubs, Skavlan och Six Feet Under.

Fyra saker jag gjorde i går:
Dammsög (men egentligen dammsugade jag...), såg TVÅ kändisar, la ut en annons på Blocket (någon som är intresserad av rigg, segel, roder och centerbord till en Optimist?) och hyrde August på DVD. 

Fyra saker jag längtar till: 
Sommaren (här håller jag verkligen med dig Tove), april, att flytta ihop med min pojkvän och drömjobbet.

Fyra saker som står på min önskelista:
Pengar står alltid på min önskelista. Och böcker. Och att få mer tid med min pojkvän. Och tydliga mål.

Fyra saker jag avskyr: 
Att bli missförstådd, att bli sårad, att åren går så snabbt och för höga förväntningar.

Fyra saker jag tycker om att göra:
Umgås med familj och vänner, resa, rota runt i second handbutiker och leva över mina tillgångar.

Fyra saker jag åt i går:
Gröt, quinoasallad på Magnolia, praliner från Gateau och korvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skavlan. inte skalvan



det där var andra gången... thats right, i'm watching you! moahhaaaahahaa....

2009-02-27 @ 13:58:01
Postat av: Anonym

haha tog du bort min kommentar? det var inte meningen att skrämmas ;)

2009-02-27 @ 15:32:00
Postat av: Anonym

ojdå, sorry den syntes inte först

2009-02-27 @ 15:33:03
Postat av: Anna

ha ha, nejdå jag blev inte rädd. Med rätt ska vara rätt så jag ändrar på en gång! Härligt med uppmärksamma läsare!

2009-02-27 @ 17:31:53
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0