Så mycket kändisar, så lite tid

Han kom. Vi tog en promenad bort till café Magnolia på Gästrikegatan och åt lunch. Gott. Sen gick vi vidare till Carin Wester (som fortfarande har en hel del rea kvar) och till Sthlm Standard där min pojkvän köpte en väldigt fin Hope-kavaj pch skjorta. Ett köp som stöddes av flickvännen (visst är det härligt att tala om sig själv i tredje person?). Sen svängde vi förbi Gateau och köpte frukostbröd och praliner. Vi hade så trevligt att jag glöme ta några bilder. MEN. När vi sen skulle på skojakt gick vi plötsligt förbi Janet och Kim från TV-programmet Made in Sweden som stod och sjöng och spelade på Norrtullsgatan..! Jag har aldrig sett det programmet, men de är kändisar liksom. Jag smygfotade såklart. Ni känner ju mig, en riktigt liten paparazzi.





Sa jag förresten att jag såg Jessica Olérs pratandes i mobil utanför Sats på Odengatan igår? Det gjorde jag i alla fall. För er som inte kommer ihåg, var för små, för gamla eller inte intresserade så vann hon titeln Fröken Sverige någon gång på 90-talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0