Valentines day


Glad Alla hjärtans dag på er alla kära läsare! Hoppas ni alla får en bra dag.
När jag var liten hette det (för mig) inte Alla hjärtans dag, det hette Valentines. Detta berodde på att jag gick i en grundskola med engelska klasser och den 14 februari varje år hade vi Valentinesdisco. En av årets stora höjdpunkter. Det brukade komma söta killar från alla möjliga skolor för att dansa i matsalen. Det ville man ju inte missa. Men till saken. Innan dess var jag inte medveten om att man firade Alla hjärtans dag, det var ingenting vi gjorde hemma eller på dagis. Så för mig upptäckte jag Alla hjärtans dag i och med Valentinesdiscot i ettan. Det var tider det.

För min del bär det av till +46 Fashion Sale (50-90 % rabatt på märken som Back, Diana Orving, Nakkna och Minimarket) med syster, mamma och pojkvän och sen jobb (tyvärr).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0