Var tog the good guys vägen?


Liten men bra salong.

Mammut var bra, för att gå rakt på sak. Globaliseringens följder serverades på silverfat. Men varför, varför var den kärleksfulla familjefadern tvungen att vara otrogen? Förlåt att jag går in på detaljer (ni kanske vill se filmen), men jag stör mig på att alla män jämt ska framställas som jubelidioter. Var tog the good guys vägen? Eller snarare, varför är till och med de bra killarna dåliga när det väl kommer till kritan? Inte undra på att jag och säkert flera tjejer med mig undrar vad killar har för sig egentligen. Ska man tro bilden av killar på film och tv så verkar det som att killar inte kan vara trogna.

Kommentarer
Postat av: martin

jag tyckte iof ändå att han verkade vara en snäll kille...

2009-02-16 @ 23:21:44
Postat av: tove

han är ju snygg iaf. alltid ngt ;)

2009-02-17 @ 00:01:19
Postat av: Anna

Allt är relativt

2009-02-17 @ 09:13:08
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: oscar

å andra sidan ger ju inte alltid film & tv den mest nyanserade bilden av tjejer heller så man kanske inte ska utgå från det som nåt rättesnöre

2009-02-17 @ 15:29:34
Postat av: Anna

Jag utgår inte från tv och films bild av killar som ett rättesnöre, vad jag menade var att jag är utled på den förhärskande bilden i just film och tv.

2009-02-18 @ 12:56:02
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0