Viktigpetter

Imorgon ska jag på ett viktigt möte. Ja, det är faktiskt viktigt. Det är ingen arbetsintervju (för de har inget jobb att erbjuda), men det är någonting ditåt. Det gäller att visa de där så kallade framfötterna. Jag hatar sådant. Jag är inte vidare bra på det. Så alltså är jag supernervös. Det har kommit till den där punkten när jag är så pass lamslagen inför morgondagen att allt jag orkar göra är att ligga i sängen med datorn på magen. Försöker tänka på något annat. Jag har ingen aning om vad jag ska säga till honom imorgon. Jag måste ju förklara varför de inte kan vara utan mig. Usch. Men det är så svårt att min stackars hjärna istället helt har börjat fokusera på ett mycket mindre problem, nämligen vad jag ska ha på mig. Vad tusan ska man sätta på sig om man vill verka professionell men inte tråkig? Har ni något förslag? Jag känner mig helt vilse. Alla mina kjolar känns för korta och alla stövlar för höga. Men snälla, hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: tove

åå berätta!

2009-02-13 @ 22:37:27
Postat av: Anna

Åh, det finns egentligen inte mycket att berätta. Tyvärr. Jag önskar att det fanns det.

kram

2009-02-17 @ 09:11:59
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0